Όλα στον... αυτόματο!!
Δυστυχώς, δεν είναι μόνο τα κανονάκια που λειτουργούν αυτόματα... Όλη η δημοτική λειτουργία φαίνεται να έχει περάσει σε "αυτόματο πιλότο", χωρίς σχέδιο, χωρίς λογοδοσία, χωρίς πραγματική μέριμνα για τους πολίτες. Σε άλλες δύο εικόνες αποκαλύπτεται η πραγματική οικονομική εικόνα του Δήμου:
Αντιλαμβανόμαστε πως ο Ιούλιος τελειώνει και το πρόγραμμα "Μπάνια του Λαού της πόλης" δεν θα πραγματοποιηθεί για αυτό το μήνα, αλλά μάλλον κάποιοι αποφάσισαν να ξεκινήσουν νωρίτερα τις δικές τους διακοπές.
Οι πολίτες αξίζουν διαφάνεια, υπευθυνότητα και σεβασμό.Όχι "αυτόματο πιλότο" και εικονική πραγματικότητα στα social media.
Μπαράκος Σταύρος
Μαζί Με Τους Πολίτες - Δημοτική Κίνηση Αγίας Βαρβάρας

