Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο opalmos.gr

Τηρείται σειρά προτεραιότητας

ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ MYKEPLIVE ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Κατηγορία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Δημοσιεύτηκε στις 25 Νοεμβρίου 2020

 

 

 Ο Δήμος Πετρούπολης ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις νέες ανάγκες, συνεχίζει τη μετάβασή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό και εντάσσεται στο πρόγραμμα «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

 

Με το myKEPlive, οι πολίτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους του ΚΕΠ, μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία, σε διαδικασίες υψηλής ζήτησης όπως:

• Πληροφόρηση – αίτηση
• Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
• Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
• Εξυπηρέτηση από το Δήμο που ανήκουν

Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό ραντεβού ο υπάλληλος του ΚΕΠ, θα δώσει άμεση απάντηση στο αίτημα που διατυπώνεται.

Οι πολίτες προκειμένου να προγραμματίσουν το ηλεκτρονικό ραντεβού πρέπει :
• είτε να συνδεθούν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης www.gov.gr ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» – «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών» – «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)»
• είτε να συνδεθούν στην παρακάτω διέυθυνση: http://www.gsis.gr/…/ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive

Και στις δυο περιπτώσεις οι πολίτες χρησιμοποιούν τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet, ενώ η ταυτοποίηση τους θα πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ, με την επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων στην κάμερα.

 

 

 

Ο Δήμαρχος Πετρούπολης Στέφανος Γαβριήλ Βλάχος σε δήλωσή του, τόνισε:


«Με το «myKEPlive», αλλά και με την παράλληλη ψηφιοποίηση πολλών υπηρεσιών στην οποία προχωρά ο Δήμος Πετρούπολης, στοχεύουμε στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, για την ταχύτερη, αποτελεσματικότερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών. Ειδικότερα αυτήν την περίοδο όπου η Πανδημία δεν επιτρέπει τις μετακινήσεις, προσπαθούμε να διευκολύνουμε τους πολίτες, κάνοντας ακόμα πιο άμεση τη συνδιαλλαγή τους με τα ΚΕΠ του Δήμου, απλουστεύοντας τις διαδικασίες παραλαβής εγγράφων, τα οποία έχουν ανάγκη για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους. Χαίρομαι ιδιαίτερα γι’ αυτή την πρωτοποριακή ενέργεια και εύχομαι να αξιοποιηθεί στο έπακρο!».

Η Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών & Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Κατερίνα Σταματοπούλου σε δήλωσή της, επεσήμανε ότι η ψηφιακή πλατφόρμα «myKEPlive» αποτελεί καινοτομία για τα ΚΕΠ Πετρούπολης. «Πρόκειται για μια εξαιρετικά χρήσιμη εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να παραλάβουν πιστοποιητικά και έγγραφα είτε στο e-mail τους, είτε ταχυδρομικά στην οικία τους. Στόχος μας είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, μέσα από την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου, την απλοποίηση των συναλλαγών τους και την ταυτόχρονη μείωση της γραφειοκρατίας».

 

Σελίδα 1 από 43

Ακολουθήστε μας