Στο πλαίσιο των δράσεων για την ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και της πρόληψης, ο Δήμος Ιλίου, το Υπουργείο Υγείας και o Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), ξεκίνησαν την δράση των Κινητών Ομάδων Υγείας (ΚΟΜΥ) στο Ίλιον. Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, κα Ειρήνη Αγαπηδάκη, επισκέφθηκε τα Δημοτικά Ιατρεία Ιλίου επισφραγίζοντας τη σημασία της πρωτοβουλίας αυτής.
Οι ΚΟΜΥ προσέφεραν:
⦁ Κλινική εξέταση και παρακολούθηση
⦁ Συνταγογράφηση φαρμάκων και διαγνωστικών εξετάσεων
⦁ Εξετάσεις χοληστερίνης, τριγλυκεριδίων, γλυκόζης, γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης, μέτρηση αρτηριακής πίεσης, κορεσμού οξυγόνου και δείκτη μάζας σώματος (BMI)
⦁ Δυνατότητα περαιτέρω διαγνωστικού ελέγχου μέσω εξοπλισμού τηλεϊατρικής (σπιρομέτρηση, καρδιογράφημα, υπέρηχος άνω και κάτω κοιλίας)
⦁ Ενημέρωση για θέματα προαγωγής της υγείας και πρόληψης
⦁ Υποστήριξη προληπτικών προγραμμάτων και εμβολιασμών

Η Δήμαρχος Ιλίου, Ανδριάνα Αλεβίζου-Κουκουβίνου, δήλωσε σχετικά: Οι Κινητές Ομάδες Υγείας φέρνουν υπηρεσίες υγείας στην πόρτα των πολιτών προάγοντας την πρόληψη. Στο Δήμο Ιλίου διενεργούμε προληπτικές εξετάσεις σε τακτική βάση σε συνεργασία με δημόσια νοσοκομεία και φορείς. Οι ΚΟΜΥ ενισχύουν ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές μας προς την κατεύθυνση αυτή διασφαλίζοντας ισότιμη πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας. Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΔΥ για τη συνεργασία και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να είμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια που προάγει την ποιότητα ζωής στην πόλη μας.”





