Η Αντιδήμαρχος Κέντρων Φιλίας (ΚΕ.ΦΙ.) Μαρία Αεράκη και το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας του Δήμου Περιστερίου παρουσιάζουν το πρόγραμμα εκδηλώσεων και δράσεων για τον μήνα Δεκέμβριο 2025, με στόχο τη δημιουργική απασχόληση, την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των μελών.
TO Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α EΔΩ