Με πρωτοβουλία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων, σχολεία της πόλης του Περιστερίου απέδειξαν έμπρακτα το πνεύμα αλληλεγγύης και κοινωνικής ευθύνης, συγκεντρώνοντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη στήριξη ευπαθών ομάδων που ωφελούνται μέσω του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Περιστερίου.
Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Ισότητας και ΚΕΠ, Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, ευχαρίστησε θερμά τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για την πολύτιμη προσφορά τους, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιες πρωτοβουλίες καλλιεργούν τις αξίες της αλληλεγγύης, της κοινωνικής ευαισθησίας και της ενεργού συμμετοχής από μικρή ηλικία.
Ο Δήμος Περιστερίου συνεχίζει με συνέπεια τις κοινωνικές του δράσεις, ενισχύοντας το Κοινωνικό Παντοπωλείο και ευχαριστώντας όλους όσοι συμβάλλουν με πράξεις αγάπης και προσφοράς στη στήριξη των ευπαθών συμπολιτών μας.